kom hem nyss?!?!?

LOL asså fucktup!
hor jävla väder!
eller iförsig soft:D
drog iaf ut me omar, mergim& prakash! :D
cykla ner till stan o käka på MC, sen drog vi till mejeriet!
o softa lite, sen vare dags o cykla hem, omar sega sönder iaf, sen cykla vi äntligen hem!:D
på väg hem när vi släppte av mergim o omar hem, då cykla jag o pralle tills ja skulle vaframme sen han hem, DÅ FUCKING HALKAR JAG = ISFITTA! ja drifta typ sen pa boom! kabom kabom lät de:o
så mina fucking vita byxor blev smutsiga ..
ahja, de var fan skoj, men efter de på 1 m typ, så tutar mammas kommpis på mig JAG SKRÄMDES IHJÄL O hallka igen! -.- men ja höll balansen! (a)
aja! de var allt för idag efter skol dagen o dampet! o:
hare så bra nu boys&girls, meem0 gonna be clean in the shower! :D(H)
btw min förra bild på förra inlägget, den knäcker alla bilder!
såg ju förfan ut som zac afro eller fan han heter!
fan så snygg jag va alltså! fy!
fetaste ragget !
aja, peaceout! /ahmed
skolans tuffing! (h) walking with ma gangsta style right there, and going to strike every sonofa bitch, who's fucking with me (y)! :D SKOJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0