some day you maybe understand.

Haaaäj
as, inte gjort så mycke idag, ba chillat hemma, sen drog mamma på kalas, så chilla ja enstund, så skulle liljohan komma förbi:), så kom han o vi chillade ba lite:), sen så drog vi till andreas o ba tare lugnt :), kom tyyp hem för en liten stund sen, hemma sj fortf:).. de va ett jävla bra tag idag as:), ah de va allt as, ska nog duscha sen äta pizzza :).
Peaceout/ahmed.
I am the one you denied
Pushed me off everytime I tried
But I'm alright
I'm able to swallow my pride
And put all the bullshit to the side
If you ready to ride
Im down for a one night stand
I'll accept it any way that I can
Cuz I aint yo man
I'll try for whatever its worth
Just remember who played who first.
I cant keep my eyes off ya
I can tell why them other guys lost ya..
gfh
random :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0